[Czuwaj] Re: statut

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Wto, 20 Paź 2009, 16:24:14 CEST

20-10-09, Wiesław Laskowski <wlask w wp.pl> napisał(a):
> I rozumiem, że może on stanąć pod obrady Zjazd?
>
> wL

Według mnie może jeśli zostanie zgłoszony najpóźniej na zjeździe.

§ 83 Statutu ZHP
1.	Uchwałę w sprawie zmiany Statutu podejmuje Zjazd ZHP większością
2/3 głosów w obecności co najmniej połowy osób uczestniczących w
zjeździe z głosem decydującym.

pkt. 31 Ordynacji Wyborczje mówi tylko :
31.	Informacja o terminie i miejscu Zjazdu ZHP, proponowany porządek
obrad Zjazdu ZHP oraz materiały zjazdowe i ##projekty uchwał wnoszone
przez ustępujące władze## muszą być przekazane uczestnikom lub wysłane
drogą pocztową w formie pisemnej nie później niż na 60 dni przed
terminem Zjazdu zwykłego ZHP albo na 30 dni przed terminem zjazdu
nadzwyczajnego ZHP.

Czyli tylko projekty ustępujących władz muszą być wysłane nie później
niż ... itd.

Taki mamy właśnie ... statut

Co daje też pod rozwagę obecnym delegatom na zjazd

PS. Chyba że w regulaminie lub porządku obrad zjazdu będą inne zapisy
i zostanie on przyjęty w takiej formie (nie mam dostępu do obecnych
projektów) - kiedyś Grzegorz Całek napisał piekny artykuł o sposobie
manipulowania na zjazdach :)

Bartek