[Czuwaj] statut

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Czw, 22 Paź 2009, 23:11:47 CEST

Są niewielkie zmiany. W sumie troszeczkę udoskonalenie obecnego.
Jedną ze zmian to unieważnienie uchwał Rady Naczelnej przez Naczelny Sąd
Harcerski zamiast przez CKR.

Inna zmiana to, że komendant hufca prowadzi finanse wraz ze skarbnikiem hufca, a
nie przy pomocy jak to było dotychczas. Zmiana jest w względzie przewodniczącego
i tego że zjazdy hufców mogą być w odstępie 6 miesięcy od chorągwianych. I
jeszcze coś z Sądami Chorągwianymi, zn. to samo co na szczeblu centralnym (w
podobnym stylu).

I jeszcze kilka drobiazgów. Piszę z pamięci więc nie wszytko pewnie napisałem.

CZUWAJ
phm. Paweł Pietkiewicz HR

On Thu 22/10/09 23:40 , Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com sent: