[Czuwaj] statut

Grzegoz goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 23 Paź 2009, 21:43:00 CEST

Ostatnie kilka miesięcy słyszałem, że władz w naszym związku jest zbyt dużo,
z czym się w pełni zgadzam, bo:
- to kosztowne
- a co gorsza wszystkich trzeba obdzielić jakąś rolą, więc dzielimy
kompetencje i w efekcie przestaje być wiadomo, kto ma co robić i za co
odpowiadać - klasyczny jest chyba już przypadek udzielania absolutorium (KR
wnioskuje, rada udziela, a znów KR jest wskazana jako pełniąca nadzór w
KRSie)

Może mało realne, ale chciałbym, żeby na zjeździe było silne lobby, żeby
wreszcie było normalniej
Żeby był zarząd (komenda, GK), który kieruje bieżącą działalnością
I organ kontrolny (rada, czy komisja)
Jak chcemy to jeszcze sąd (koleżeński)

Grzegorz, gg 2002518

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Łukasz Pierzchalski
Sent: Friday, October 23, 2009 4:27 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] statut

i byłoby jak w normalnych spółkach, rada nadzorcza wybiera zarząd i koniec.
ckr zbędny, bo rada nadzorcza = rada naczelna - na wszystkim by trzymała
łapę ;-)

na moje na zjeździe by musiało być mocne lobby dla tego projektu żeby go
przepchnąć...
mało realne.

Ł.