[Czuwaj] Nowy/stary kandydat na przewodniczacego ?

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 30 Paź 2009, 12:09:53 CET

http://zjazd.zhp.pl/obecne-wladze-naczelne-zhp-przedzjazdowo.html

"Co Adam powiedział Adamowi"
(......)
Powiedział  Druh, że nie będzie kandydował  powtórnie na funkcję
Przewodniczącego.
Czy jednak nie ma szans, na zmianę zdanie?
Do niedawna uważałem, że moja misja jest już na ukończeniu.
Wiele osób, z którymi na ten temat rozmawiałem, uważa jednak,
że powinienem nadal pełnić dotychczasową funkcję i wpływać na bieg wydarzeń
w Związku.
Są tacy, którzy sądzą, że teraz, w okresie obchodów 100-lecia narodzin
harcerstwa, historyk może być dobrym przewodniczącym.
Nie zapominajmy przy tym, że piastując godność senatora RP
mogę utrwalać wśród prominentnych osób w Polsce pozytywny obraz naszej
organizacji. Jestem rozpoznawalny w tym środowisku.
Dlatego, biorąc przede wszystkim pod uwagę zdanie wielu harcerskich
instruktorów,
muszę jeszcze sprawę kandydowania przemyśleć.
 (.....)

Pozdrawiam
Czesław