[Czuwaj] Wędrownicza Watra

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Wto, 1 Wrz 2009, 16:57:01 CEST

Cześć

Tak się dopiero zebrałem.
Zwykle na tej liście pojawiają się teksty o aferach, żale wszelakie i
prztyczki w nos oponentów. Ja natomiast chciałbym podziękować.

W niedziele skończyła się Wędrownicza Watra. Dawno już nie byłem na tak
dobrej harcerskiej imprezie. Pełen profesjonalizm od początku do końca.
Śmiała, ciekawa realizacja idei WW. Przemiły, mega profesjonalny zespół
organizatorów z Norkiem na czele.

Była to najlepsza realizacja WW, a od niedzieli wszyscy organizatorzy
harcerskich imprez powinni zapisywać się na kursy doszkalające u komendy
Wędrowniczej Watry 2009. Chylę czoła.

Serdecznie pozdrawiam Monikę, Małgosię, Anię M., Siwego, Julka i Norka wraz
ich ekipą. Jestem pełen podziwu dla waszych umiejętności.

Łukasz Czokajło