Re: [Czuwaj] Harcerstwo. Kadry dużo, gorzej z szeregami

Kasia Kędzierska kasiakedziorek w gmail.com
Czw, 3 Wrz 2009, 22:53:47 CEST

Fajnie, że komuś się tak udaje. My też zbytnio nie narzekamy, bywało gorzej.
Fakt faktem, że coraz gorzej zgarnąć nowych ludzi. Szczególnie w wieku
gimnazjalnym i wyżej. W przedszkolu, podstawówce przy dobrym naborze i
niezłych zbiórkach to nie takie trudne. Im starszy target tym więcej trzeba
mieć pomysłów i czasu. O charyzmie nie wspominając.
Katarzyna Kędzierska