[Czuwaj] Delegatom Q uwadze - "Podstawy wychowawcze ZHP"

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 25 Wrz 2009, 08:39:13 CEST

> "LOST"
>
> Zagubieni niespodziewanie znaleźli się na jakiejś wyspie nie mając pojęcia
> gdzie są, ani w którą stronę wydobyć się z pułapki. Co jakiś czas do ich
> świadomości dociera sygnał, że nie są jednak sami i obok nich toczy się
> normalne życie, ale niewiele to zmienia.
>
> (...)

Czesiu, daj mi dowolny tekst: Wojne i Pokój Tołstoja, deklarację
niepodległości stanów zjednoczonych, jakąś encyklike, kapitał marksa czy
cokolwiek a ja w 45 minut to zgnoję.

To żadna sztuka.

Sztuką, jest zaproponować coś w zamian. Tak jak zrobiłes to Ty ze statutem.
Sztuka jest wskazać błedy i pokazać co powinno byc zmienione...

Masz jakiś pomysł jak napisac podstawy wychowawcze? Albo chociaż, co powinno
je zastąpić?

Seascout