[Czuwaj] Rozkaz specjalny Naczelnika ZHP

teresa.tarkowska Gazeta.pl teresa.tarkowska w gazeta.pl
Nie, 11 Kwi 2010, 02:48:00 CEST

Rafał, konsultowałam dzisiaj rano z Ewą nasz (mój i Ireny Pawletko  (m.in.
administratorki strony seniorów) z Białegostoku) wyjazd w środę 14 kwietnia
na seminarium europejskie.do Lübbenau w NIemczech, bo miałam wątpliwości,
czy w obliczu tej tragedii powinnyśmy jechać. Po dłuższej rozmowie
ustaliłysmy, ze będziemy repezentowac ZHP tak jak zaplanowano. Jesli masz
inne zdanie to proszę daj znać
Czuwaj!
Teresa Tarkowska-Dudek