[Czuwaj] wykladnia

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Wto, 13 Kwi 2010, 19:16:44 CEST

A ktoś ma może kolegę w NSH?

Bo docierają słuchy, że intencją tej wykładni było
stwierdzenie, iż niepełność kadencji 2004-2006
zaburza to, że kadencje 2000-2004 i 2006-2010 są "kolejne".
I wtedy liczymy od nowa :/

W mojej opinii takie myślenie stoi w sprzeczności
z cytowaną przez Was uchwałą Zjazdu wprowadzającą statut.
No ale ponoć jest.

pozdr,
wL