RE: [Czuwaj] Odp: wykładnia

Śro, 14 Kwi 2010, 22:24:42 CEST

No spróbujmy to przepracować wspólnie. Proponuję:

Warszawa 15 kwietnia 2010 roku

NACZELNY SĄD HARCERSKI ZHP

	Na podstawie §73 ust. 3 Statutu ZHP w zw. z §77 Regulaminu Sądów
Harcerskich ZHP wnoszę o dokonanie wykładni § 37 ust. 5 Statutu ZHP, poprzez
udzielenie odpowiedzi na pytanie:

1.	Czy zapis §37 ust. 5 Statutu ZHP, w świetle §6 ust. 2 uchwały
XXXXIII Zjazdu ZHP wprowadzającej zmiany do Statutu ZHP, z dnia 4 grudnia
2005 roku, uniemożliwia kandydowanie na funkcję komendanta chorągwi osobom,
które sprawują tę funkcję nieprzerwanie od 2000 roku? W szczególności, czy w
świetle powyższej uchwały kadencja 2006-2010 jest "kolejną pełną" kadencją w
stosunku do kadencji 2000-2004?
2.	Jaki jest stosunek przepisów uchwały wprowadzającej zmiany do
statutu ZHP, przy założeniu jej podjęcia większością wymaganą dla
wprowadzania zmian w statucie, do przepisów samego statutu?

CZUWAJ!

hm. Ryszard Rutkowski
hufiec Goleniów
Chorągiew Zachodniopomorska