[Czuwaj] Media

Jędrula jkuny w interia.pl
Nie, 18 Kwi 2010, 07:24:02 CEST

Media, po 3 dniach to miały już dość Pałacu Prezydenckiego w obrazku i
gadania o tym samym.
MY staliśmy się dobrym tematem, ale tylko przez chwilę. Bo także ile można
mówić, o tym że jesteśmy i pełnimy służbę?
Policja, straż miejska, pogotowie  etc. Też byli, choć ich zaangażowanie
było mniejsze, bo emocji nie przejawiali takich jak my pełniąc służbę. Im
przecież za to płacą.

Dlatego musieliśmy mediom pomóc dając im trochę tematów. Część wzięli i
poszło.
Komunikat o agresywności pod Pałacem pokazał, że służby miejskie mają
problem z opanowaniem sytuacji.

Ale sytuacja kryzysowa od strony komunikacji medialnej z naszej strony,
zmieniała się cały czas.
Najpierw były komunikaty pisane i wysyłane mailem, potem już nie miałem
siły.
Dzwoniłem. Było szybciej. Kiedyś to opiszę.
Nasze działania jeszcze trwają.

Jędrzej