Re: [Czuwaj] Przewodniczący ZHP

Magdalena Bawolik magdalenabawolik w wp.pl
Wto, 20 Kwi 2010, 22:37:07 CEST

Czuwaj!
Co do plotek to ja słyszałam od jednej osoby ze współpracowników z GK(nie
będę pisała dokładnie od kogo to słyszałam, bo nie czuje się upoważniona),
że druh Przewodniczący miał lecieć tym samolotem, ale został skreślony z
listy pasażerów.
Moim zdaniem to naprawdę tam Ktoś na górze Czuwa nad nami.

Czuwaj!
hm. Magdalena Bawolik
Hufiec Warszawa Praga Północ

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <jedynak.marek w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 20, 2010 10:05 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Przewodniczący ZHP

Ja widziałem Przewodniczącego ZHP w Kielcach.

A całkiem serio to (choć oparte na niepotwierdzonych plotkach):
Druh Massalski miał być pasażerem feralnego lotu 10.04.2010 r. Nie
poleciał. W chwili katastrofy wracał do Kielc pociągiem. Następne dni
to Jego zaangażowanie z perspektywy partii, z której listy jest
senatorem RP. Wydaje mi się, że jako najbardziej rozpoznawalny senator
w Świętokrzyskiem musiał być w tym czasie razem z mieszkańcami
regionu.

Wydaje mi się, że w żaden sposób nie był niezbędny przy działaniach
organizacyjnych podczas pełnienia służby w Warszawie, Krakowie i
innych miastach.
Czuj duch!
hm. Marek Jedynak

Pozdrawiam!