[Czuwaj] Media2

knieja_komendzio w poczta.vel.pl knieja_komendzio w poczta.vel.pl
Śro, 21 Kwi 2010, 21:45:30 CEST

dokładnie...

http://wiadomosci.onet.pl/2159100,11,fakty_tvn_obrazeni_harcerze_kontratakuja,item.html

jaki wniosek wyciągnęliście z tego reportażu? bo ja zupełnie nie rozumiem
jaką tezę pan redaktor próbował udowodnić...

Mariusz Bezdzietny