[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Pon, 9 Sie 2010, 16:36:12 CEST

Swego czasu Rafał Bednarczyk był łaskaw napisać:

3 sierpnia byłem kilkanaście mil morskich od ojczyzny, więc zamieszanie z
procesją krzyżową mnie ominęło, choć pilnie nadrobiłem zaległości po
przyjeździe.
Teraz ciekawi mnie - po której stronie stanie moja ukochana organizacja
dzisiaj, o 23.00 pod Pałacem?? Bo nie wiem, do której grupy na FB się
zapisać.

PZDR
Ryszard