Re: Re: [Czuwaj] Bitwa o krzyż

mistrz44 w poczta.onet.pl mistrz44 w poczta.onet.pl
Nie, 15 Sie 2010, 17:42:34 CEST

 cieniasy, ja ustrzeliłem ze dwie chorągwie, to będie jakichś 200 hrcerzy i pół dekanatu- koło 460 czarnych, w sumie ze wszystkimi to 987 wyszło :)
ćwiczcie, a rezltaty będą lepsze.
PS. Zgadzam się, że te małe zielone są rudniejsze do ustrzelenia, strasznie ruchliwe
M44,1/4