[Czuwaj] Zlot w Krakowie

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pią, 20 Sie 2010, 21:19:15 CEST

Też jestem zdania,  że epoka NSów jako namiotów mieszkalnych dobiega końca. W
moim środowisku nie używa się ich do spania od paru dobrych lat i zamiana ich
na nowe namioty marki Quechua była jedną z najlepszych decyzji dotyczących
sprzętu.
Jeżeli chodzi o dziesiątki to nie jest to dla mnie takie jasne i klarowne.
Nowe i tanie dychy są dostępne na rynku, więc łatwo je pozyskać. Po drugie
ciężko znaleźć namiot, który pomieści pionierkę 5-8  osobowego zastępu.
I po trzecie - dycha jest łatwa w obsłudze dla zastępu harcerskiego.
Wygląda na to, że sytuacja dyszek jest lepsza od sytuacji NSów.

Kasia Delążek