[Czuwaj] A takie trzy linki :)

Katarzyna Leszczyńska kaskatylipska w wp.pl
Sob, 21 Sie 2010, 19:01:03 CEST

Można sobie poukładać, tylko właściwie "z jaką intencją" tak dokładnie
nas wszystkich informujesz i odsyłasz do konkretnych stron? Bo do tej
układanki ta informacja też jest potrzebna.
Ja ani nie bronię, ani nie oceniam bo nie ja jestem od wyciągania
konsekwencji. Ale podsyłania "a tak sobie" takich linków trochę nie
rozumiem i to jeszcze "z uśmiechem".

Pozdrawiam z Krakowa (gdzie też spotkałam złych harcerzy, tylko na
mniejszą skalę).
Kasia Leszczyńska