[Czuwaj] Wychowanie seksualne

Bartosz Zawisza bartosz.zawisza w gmail.com
Pon, 23 Sie 2010, 15:26:39 CEST

niestety nie przychodzi mi teraz do głowy żadna konkretna instytucja tym się
zajmująca...

co do Twojego drugiego pytania, to uważam, że jak najbardziej powinniśmy się
na poważnie zająć tym tematem. Jesteśmy organizacją młodzieżową i wszystkie
kwestie dotyczące dojrzewania, zmian jakie w tym czasie następują,
seksualności młodego człowieka dotyczą naszych członków. Stanowią one
poważną część ich życia. Nie możemy więc dłużej przemilczać tego tematu.
Wydaje mi się, że powinien zostać opracowany przez specjalistów w tym
temacie, jakiś konkretny program, który można byłoby realizować na poziomie
drużyn. Program skierowany zarówno do szkolenia kadry instruktorskiej,
przygotowujący ich do poruszania na zbiórkach tych zagadnień oraz dla
wszystkich harcerek i harcerzy np. w rodzaju jakiejś broszury / poradnika...

pozdrawiam!

Bartek Zawisza