[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 70, Numer 17

Ewa Sidor ewa.malgorzata.sidor w gmail.com
Wto, 24 Sie 2010, 15:59:51 CEST

PONTON jest najbardziej rozpoznawalnym NGO "w branży". W zeszłym roku jedna
z drużyn z mojego szczepu poprosiła ich o poprowadzenie zajęć i nie było
najmniejszego problemu, żeby wolontariusze przyjechali na zbiórkę.
Osobiście uważam, że jest to baaaaardzo zaniedbany temat w organizacji i
popieram przedmówców (Seascout i Przemka), że warto się tym zająć.
Jako studentka Edukacji Seksualnej nie zgodzę się, że to część Edukacji
Zdrowotnej. Wg mnie edukacja seksualna to dziedzina, która nie zajmuje się
jedynie biologią (czy fizjologią) człowieka. To również psychologia,
psychiatria, socjologia, etyka, prawo.
pozdrawiam, ewa sidor