Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 5 Gru 2010, 20:55:06 CET

a ja się cieszę, że druh Jan złożył ten wniosek. Bo przynajmniej RN
rozprawi się raz na zawsze z Lex Bednarczyk. A potem jeszcze z
uchwałami o wyborze komendantów w kuj-pom i stołecznej.
Kowlak