Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Nie, 5 Gru 2010, 22:59:07 CET

Druhu Kowlak,
Ma Druh problem. Bo Rada Naczelna nie może "rozprawić się:", jak Druh sądzi,
z "lex Bednarczyk", albowiem to jest wykładnia NSH i Radzie nic do tego.
Harcerzu Kowlak, cóż za sentyment Druha ogarnia za Josefem Wissarionowiczem?
"Cała władza w ręce rad?" To już było i się nie udało... A o wyborze
komendantów w kujawsko-pomorskiej i stołecznej nie zadecydował Feliks
Edmudowicz Kowlak, lecz zadecydowały w demokratyczny sposób zjazdy. Ot i
przykrość w ta pora, Kowlak...

Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand