[Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Pon, 6 Gru 2010, 07:54:48 CET

Dnia 5-12-2010 o godz. 22:59 Jan Orgelbrand napisał(a):
A o wyborze komendantów w kujawsko-pomorskiej i stołecznej nie
zadecydował Feliks
> Edmudowicz Kowlak, lecz zadecydowały w demokratyczny sposób zjazdy. Ot i
> przykrość w ta pora, Kowlak...

Ciekawy jestem jak się nazywa demokracja, która nie przestrzega prawa.
Może anarchia?
Oczywiście na rozstrzygnięcia w tej sprawie przyjdzie nam jeszcze trochę
poczekać.

Trudno mi też uwierzyć w demokrację, która objawia się 100% ilością
głosów poparcia.
Takie "wychowanie" do jednomyślności. Takie zakonserwowanie układu. To
właśnie najgorsze skutki wieloletniego (ponad miarę) pełnienia funkcji.
Dla jednych demokracja, dla drugich po prostu wstyd.

wL