[Czuwaj] Zulu Gula

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Pon, 6 Gru 2010, 12:00:14 CET

Może i tak jest w kraju Zulu Gula (muszę zapytać Tadeusza Rossa), ale w
naszym stowarzyszeniu powinno rządzić prawo wyrażone w Statucie . Jeżeli
zapisaliśmy w statucie "dwie pełne, kolejne kadencje" to oznacza a) dwie
kadencje, b) pełne czyli czteroletnie, c) kolejne, czyli następujące po
sobie.
A swoją drogą, czy by się Druhowi podobało, gdyby w krainie Zulu Gula, tak
dla pozoru Bamba zamienił Mambę na jeden rytm bicia tamtamów? Czy o to
chodzi?
Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196