[Czuwaj] Re: Zulu Gula

Marcin Wasielewski myciak w tlen.pl
Wto, 7 Gru 2010, 00:06:27 CET

W dniu 6 grudnia 2010 21:07 Jan Orgelbrand napisał:

>I jeszcze jedna uwaga, a propos "lex Bednarczyk": czy wiecie, że jeżeli
>ktoś
>przepadnie w wyborach do Trybunału Konstytucyjnego, bo nie dostanie 50%
>głosów, to już, nie może ponownie startować? Ale rozumiem, u nas ma być
>inaczej, bo przecież "prawo prawem, ale sprawiedliwość..."

Ja zupełnie nie wiem, jak to jest w przypadku Trybunału Konstytucyjnego, ale
wiem, że np. w wyborach na urząd prezydenta RP Janusz Korwin-Mikke startował
już czwarty raz. Ani razu nie osiągnął nawet 3% głosów. Przypuszczam, że za
5 lat również będzie kandydował. Jak on to robi?

Pozdrawiam,
Marcin Wasielewski