[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 14:00:16 CET

Na wszystkie pytania,już w ciągu tych kilku dni odpowiedziałem. Wystarczy
> poszukać. Chyba, że robimy powtórkę z filmu Bugajskiego "Przesłuchanie".
> Naprawdę,  Panie i Panowie, to już wszystko, koniec mojej obecności w tej
> dyskusji. Mam poważną robotę...

A czy ktoś z szanownych listowiczów, może mógłby się wcielić w role adwokata
diabła i spróbować teoretycznie wyjaśnić czym mógł się kierować Sąd
Harcerski nie dopuszczając do ponownego kandydowania Rafała Bednarczyka w
2007 roku?

Jest to o tyle ważne, ze RN za chwile będzie musiała zając się wnioskiem dh
Jana w sprawie komendanta chorągwi dolnośląskiej, który właśnie ponownie
kandydował na swoją funkcję i został wybrany, jakby z pominięciem zapisów
uchwały NSH (która moim prywatnym zdaniem za całą argumentacje ma słowa:
Quod scripsi, scrips).

Seascout