[Czuwaj] Re: Po wizycie na forum

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 8 Gru 2010, 22:03:00 CET

Dnia 08-12-2010 o 21:34:01 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Witam. Po tygodniowej wizycie na forum dyskusyjnym mam poważny problem z
> bardzo brzydkim zapachem z szamba. Bardzo proszę o jakieś sposoby/środki
> sprawdzone.
> Jan Orgelbrand

Kolejna zwykła prostacka technika.
Jeśli nie ma się co odpowiedzieć (Bo odpowiedź w sposób oczywisty wskazuje
brak logiki i manipulację). Nie bardzo udało się obrazić dyskutanta
osobowo na tyle mocno by skierować dyskusję na inne tory to należy
dorzucić trochę smrodu jako zasłonę dymną. Jak widać nie udało się. Ludzie
na forum dalej żądają odpowiedzi na pytania. Skoro obstrukcja nie pomogła
to można jeszcze skierować się np. do szpitala. Można sobie też
zawirusować kompa i stwierdzić, że wcięło dysk z wypowiedziami i adresami,
albo zrobić krótkie spięcie i poprawić dyskowi młotkiem. Też wykasuje
dane. Tylko co zrobić z tym smrodem ...

Janusz Sikorski