[Czuwaj] Po wizycie na forum

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 22:47:09 CET

W dniu 8 grudnia 2010 20:16 użytkownik Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> napisał:
> Witam. Po tygodniowej wizycie na forum dyskusyjnym mam poważny problem z
> bardzo brzydkim zapachem z szamba. Bardzo proszę o jakieś sposoby/środki
> sprawdzone.
>
> Jan Orgelbrand

Widzę, że zostałem uprzedzony przez innych ale w sumie to może dobrze
ponieważ większość z odpowiedzi, które przychodziły mi do głowy były
mało uprzejme a zdecydowanie nie chcę zniżyć się do Twojego poziomu.
Powiem więc tyle, że nie mieliśmy w tej grupie dyskusyjnej kłopotów z
zapachem z szamba nigdy wcześniej. A jestem jej uczestnikiem od 10
lat. Często się spieraliśmy i pewnie jeszcze będziemy się spierać (BTW
Czesio już prawie zapomniałem jak wyglądają zdjęcia dziewiętnastaków -
nie chciałbym przesłać :):)  ) ale nigdy nie przybierało to takiej
formy jak ostatnia dyskusja. Ergo - problem może jednak leży w Tobie.

Pozdrawiam

Kowlak