[Czuwaj] Odmladzadznie druzyn harcerskich

r_rytel w op.pl r_rytel w op.pl
Czw, 9 Gru 2010, 16:21:36 CET

Jako drużynowy gromady zuchowej oddaję dzieci z gromady według klasy nie według wieku. Te dzieciaki nawet gdy są młodsze o rok od pozostałych tworzą z nimi grupę rówieśniczą, z nimi się znają, z nimi się kolegują z nimi mają dużo więcej wspólnego niż ze swoim rocznikiem. Nie wiem jeszcze jak będą się zachowywać w warunkach drużyny harcerskiej gdy już wszyscy będą o ten rok młodsi, to pewnie będzie w sporym stopniu odemnie zależało czy zdołam ich przygotować do zmiany charakteru podejmowanych działań i form pracy, ale na szczęście będę się tym martwił dopiero za chwil kilka, obecnie moje zuchy niezależnie od wieku "jakoś" sobie radzą w drużynach harcerskich.

pozdrawiam
hm. Rafał Rytel
drużynowy Leśnych Elfów
hufiec Łódź-Polesie