[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 24

Antoni Kurek antoni.kurek w mokotow.zhp.pl
Sob, 11 Gru 2010, 20:29:32 CET

Dzieki Grzegorzu, wlasnie czegos takiego oczekiwalem!

Piszesz: "Jest to poważny problem wart zastanowienia. Szkoda, że słabo
zauważany dotąd w ZHP". Dokladnie - problem nie jest blahy, dotyczy
bezposrednio druzyn, a zarazem - wymaga dosc duzej wiedzy i
kompetencji, zeby udzielic jakiejs porady. Wydawaloby sie, ze w takiej
sytuacji Hufce, Choragwie i GK powinny wytezac sily, zeby dostarczyc
druzynowym rzetelnych informacji. Tak sie niestety nie dzieje.

Bardzo chetnie przeczytalbym specjalny numer "HRa" lub "Czuwaj"
poswiecony temu problemowi.

Pozdrawiam,
Kurson