[Czuwaj] VAT

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 22 Gru 2010, 13:02:21 CET

10 grudnia wysłaliśmy zapytanie do głównego księgowego ZHP. Treść poniżej:

Witam,
mam pytanie czy wiadomo już coś na temat opodatkowania podatkiem VAT
harcerskiego wypoczynku zimowego w 2011 roku. Przeanalizowałam zmiany w
ustawach VAT i nie znalazłam zwolnienia usług świadczonych przez
obozowiska dla dzieci w zakresie, w jakim są one wykonywane w ramach
odpłatnej i nieodpłatnej działalności pożytku publicznego przez
organizacje posiadające status organizacji pożytku publicznego. Być może
coś przeoczyłam. Wiadomo natomiast, że załącznik nr 4 z wykazem usług
zwolnionych z podatku zostaje z dniem 01 stycznia 2011 w całości uchylony.
Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź bo tworzymy preliminarze HAZ.

I... Nadal nic.

Może tą droga uzyskam jakąś odpowiedź. Właściwie to już jest po terminach
zgłaszania wypoczynku do kuratoriów. 20% różnicy w kosztach wyjazdu to
całkiem sporo. Nie rozumiem tego milczenia i wogóle zupełnego braku
informacji na ten temat.

sikor