[Czuwaj] VAT

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Śro, 22 Gru 2010, 23:10:49 CET

Czuwajcie,
slyszalam o zmianie podatku Vat, glownie przy okazji ksiazek i czasopism,
zupelnie nie przyszlo mi to do glowy w kontekscie HAZ/NAZ. Ale skoro nasz
choragwiany pelnomocnik ds akcji zimowej/letniej nie przysyla zadnych
wytycznych, to uwazam, ze nie musze sie zajmowac tematem (tradycyjnie bede
komendantka zimowego biwaku szczepu). Natomiast stwierdzenie:
"Właściwie to już jest po terminach zgłaszania wypoczynku do kuratoriów."
nie jest prawdziwe, poniewaz termin wynosi 21 dni (data stempla pocztowego
na liscie z podpisanym wydrukiem formularza i zalacznikami), tak wiec zalezy
od tego kiedy w ktorym wojewodztwie sa ferie i kiedy kto organizuje HAZ:)
bw