[Czuwaj] Chorągiew Łódzka w TVN24

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 2 Lut 2010, 21:43:55 CET

Dziś przez chwilę oglądałem TVN24 i przypadkiem trafiłem akurat na materiał o kłopotach Chorągwi Łódzkiej z uzyskaniem (odzyskaniem?) statusu OPP.

Czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Bo dziennikarze TVN-u skoncentrowali się na tym, że chorągiew musi udowadniać urzędnikom Ministerstwa Pracy że "nie jest wielbłądem" czyli że w ramach swojej działalności nie prowadzi produkcji alkoholu i wyrobów tytoniowych. Ale jak znam media, to wiem że w tego typu sprawach wątek najbardziej spektakularny jest zwykle najmniej ważny.
Więc o co chodzi? I czy inne chorągwie też mają lub miały podobne problemy z wpisaniem na listę Organizacji Pożytku Publicznego?

Pozdrawiam, Michał