[Czuwaj] UPC

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 11 Lut 2010, 15:57:56 CET

Tak z ciekawości zapytam...

Na stronie głównej ZHP pojawiła się informacja:

"Przedstawiciele ZHP uczestniczyli w obchodach Dnia Bezpiecznego Internetu.
Podczas konferencji, która odbyła się 9 lutego w budynku Biblioteki
Uniwersyteckiej w Warszawie, prezentowany był program "Akademia
e-bezpieczeństwa UPC", realizowany wspólnie przez firmę UPC Polska i Związek
Harcerstwa Polskiego."

A tu jest transmisja wideo z konferencji:

http://dbi.saferinternet.pl/art_dbi/zapis_transmisji_z_konferencji_dbi_2010.html

Możecie mi powiedzieć, skąd wysnuto wniosek, że program Akademia
e-bezpieczeństwa UPC jest wspólnym programem UPC i ZHP? Według mnie to ZHP
wziął udział w programie UPC.. Może to tylko semantyka i czepiam się słów...
ale rzetelność wymagałaby chyba pisania prawdy...?

Seascout