[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 64, Numer 12

Bianka Sieredzinska madamebianca w gmail.com
Śro, 24 Lut 2010, 16:23:49 CET

> Rafał, też szukałam. Bezskutecznie. Może, to jest właśnie to zadanie, bo
> faktycznie jeśli wszyscy by odesłali, to jak nic włącza nas w to 100-lecie
> :P I widzisz, nawet tyłka z krzesła prawie nie trzeba ruszać... ha!

Jednak liczyłam na coś zupełnie innego, bo opis tej przesyłki na stronie www
robił takie "WoW" wokól tego.

Pozdrawiam,
Bianka

--
+48.606-264-687

"Woda nie stawia oporu. Woda płynie. Gdy zanurzasz w niej dłoń, jedynie
czujesz pieszczotę. Woda to nie mur, nikogo nie zatrzyma. Lecz woda zawsze
podąża tam, dokąd chce, i na koniec nic jej się nie oprze. Woda jest
cierpliwa. Kropla wody drąży skałę." (Najada do swojej córki Penelopy)