[Czuwaj] LIP DUB

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Wto, 5 Sty 2010, 10:09:16 CET

Jako, że rozpoczął się karnawał, zapraszam do obejrzenia LIP DUB-a
nakręconego przez kursantów sylwestrowych kursów w Starej Dabrowie:

http://www.youtube.com/watch?v=4I7fiYmDDoY

PS. Niech mnie ktoś jeszcze próbuje przekonać, że Waldemar Kowalczyk,
to dobry menager. Zardzewiałe prysznice, paskudny fetor od grzyba w
łazienkach, zapchane odpływy w prysznicach. Rozumiem. że
nieuregulowany status prawny ośrodka, nie zachęca do finansowania, ale
sprzątać chyba pozwala?
 Mam świetny pomysł biznesowy na ośrodek Choragwi Stołecznej.
Wystarczy zainwestować w kilka kilimów na ścianę. Powiesić dwie, trzy
tabliczki z napisem "Przestrzegaj przepisów BHP" i już można
reklamować obiekt jako "Nostalgiczną podróż w mroczne  czasy PRL-u".
Bussinesmani będą ciężke pieniądze płacić. Opierniczające klientów
kucharki gratis

--
s00