[Czuwaj] LIP DUB

Pią, 8 Sty 2010, 08:38:19 CET

> Niestety, ale status prawny jest uregulowany - ośrodek należy już do gminy
>  Leoncin a nie do ZHP. Chorągiew Stołeczna tylko go wynajmuje. Czyżby
>  komendant chorągwi zapomniał ogłosić że przegrał w sądzie z wójtem
>  Leoncina ??

No to jest ciekawe co piszesz. Może zatem do wójta Leoncina powinno się słać
pisma za przerażający stan ośrodka? Z drugiej strony, po co Chorągiew wydaje
pieniądze na wynajem obiektu takiej jakości? Czy wynajem tego obiektu, po to,
żeby odnając go na kursy i szkolenia przynosi jakiś dochód?

Ciekawa sprawa, ale, żeby o tym rozmawiać pewnie trzeba mieć dyplom z
zarządzania i ekonomii, bo są to sprawy niezwykle trudne i skomplikowane, dla
przeciętnego instruktora tajemnicze - taką mniej więcej opinię o sprawach
finansowo-ekonomicznych Chorągwi Stołecznej przedstawiła mi ostatnio KSI,
tejże.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net