[Czuwaj] Re: HR 6/2009

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 8 Sty 2010, 12:08:51 CET

Zdaję sobie sprawę że wysłanie tak dużej liczby maili informujących o
kolejnym n-rze HR-a było przegięciem. Świadomym. Reakcją międy innymi na to
że na listę trafiły 4 posty anonsujące jeden artykuł na jednym z portali.

Można było jednak zareagować kulturalnie a zarazem z poczuciem humoru - tak
jak g00rek. Ale jeden z użytkowników listy użył słowa moim zdaniem
obraźliwego. Używanie takich słów jak "chłopaku", "chłopcze", "młody",
"zgredzie", "staruchu", "babo", "dziecko", "panienko", "dziewczynko" itd.
moim zdaniem jest dowodem pogardy. Świadczy o pogardliwym traktownaiu
rozmówcy ze względu na wiek. Tym bardziej niestosowne, że Ryszard sam
napisał że mnie nie zna osobiście (choć wydaje mi się że sie kilka razy
widzieliśmy). Nie wie więc w jakim jestem wieku (a wydaje mi się że w
zbliżonym plus minus do jego).
Być moze w  w Warszawie słowo "chłopaku" nie jest odbierane protekcjonalnie
(ja zareagowałem poznańskim powiedzonkiem, choć nie pogardzam zawodem
pomocnika szewskiego).  Kolejny żart Ryszarda odnoszący się do tożsamości
płciowej był jeszcze bardziej niesmaczny.Ja jestem w stanie sporo znieść i
wydaje mi się, że mam duże poczucie humoru, ale niestety nie był to pierwszy
przypadek, w którym Ryszard obrażał różne osoby w internecie.

To tyle. Na żadne wojenki kpw-zhp24 nie mam najmniejszej ochoty i kompletnie
mnie to nie interesuje.

Jeśli ktoś poczuł się zniesmaczony zbyt dużą liczbą maili anonsujących
HR6/2009 to głęboko przepraszam. Miałem jednak nadzieję że uwidocznienie
tematyki poszczególnych artykułów w tytule maila pozwoli zainteresować tym
numerem osoby poszukujące różnorodnej tematyki innej niż temat główny :-)
Jeszcze raz zachęcam do lektury numeru oraz dyskusji o jego treści.

pozdrawiam
GS