[Czuwaj] LIP DUB

Katarzyna Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pią, 8 Sty 2010, 21:55:31 CET

Pomijając tą całą sytuację prawną budynku w Starej Dąbrowie, czy nie jest tak,
że do takiego stanu doprowadziła go chorągiew? Sorry, ale takie kible to efekt
kilku lat nierzetelnego sprzątania. W czasie tego kursu nie widziałam, aby
ktoś wytarł podłogę w łazience. Pominę pomidorówkę śmierdzącą octem...

A Ty Suchy nie narzekaj, bo przynajmniej się myłeś raz w domu. Ja tam byłam
całe 8 dni!!!

PS. Wizytowałam dzisiaj jednego z naszych kursantów i pokazał mi coś dziwnego
na swojej dłoni, co zrobiło mu się po przyjeździe z kursu. Taki mały...
czarny... grzybek...

Kasia Delążek