[Czuwaj] Historia biografia

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Wto, 19 Sty 2010, 21:41:08 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Przemek B
Sent: Tuesday, January 19, 2010 6:33 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Historia biografia

Witam

W tym roku wypada moja obrona pracy licencjackiej. Mam prośbe to wszyskich
użytkowników. Okazało sie że potrzebuję wiadomości, a raczej ksiażek na
temat historii skautingu, biografi B-P, danych statystycznych o liczbie
skautów na poczatku jak to sie u nich rozijało. Jeżeli ktokolwiek może pomóc
prosze o kontakt.

pozdrawiam
Przemek Bartecki

:)
Moim zdaniem najwięcej informacji otrzymasz w Muzeum Harcerstwa.
Posiada ono bibliotekę z 22000 woluminów.
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński
M: 604 124 750
E: lucbru w wp.pl