[Czuwaj] Opener

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 7 Lip 2010, 13:20:18 CEST

W tym roku, na Heineken Open'er Festival 2010 w Strefie NGO gościli:

1. Amnesty International
2. Europejska Fundacja Kultury Miejskiej
3. Fundacja Czarna Owca Pana Kota
4. Fundacja Dzieci Niczyje
5. Fundacja Hospicyjna
6. Fundacja Mam Marzenie
7. Fundacja Marka Kamińskiego <http://www.kaminski.pl/>
8. Fundacja Przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu La Strada
9. Fundacja Res Publica
10. Kampania Przeciw Homofobii, oddział Trójmiasto
11. Opolski Projektor Animacji Kulturalnych
12. Polska Akcja Humanitarna
13. Polskie Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w
Biskupcu
14. Program Masz Głos, Masz Wybór
15. Salezjański Wolontariat Misyjny - Młodzi Światu
16. Stowarzyszenie Kobiet Konsola
17. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Jesteśmy Razem
18. Stowarzyszenie im. S. Brzozowskiego (Krytyka Polityczna)
19. Śremska Grupa Nieustannych Optymistów Krówka Mała
20. Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej
21. Viva! Akcja dla zwierząt

Chciałem podkreślić obecność na pozycji 20 Związku Harcerstwa
Rzeczpospolitej. Bo myślę sobie, że dla promocji organizacji takiego pokroju
jak ZHR (czy w ogóle organizacji wychowujących młodzież) taki Opener to
wymarzone miejsce. Myślę, że wśród "targetu" obecność ZHR pewnie będzie
lepiej zauważona na Openerze niż na 100 apelach poległych (choć tam też
pewnie trzeba być, ale z innego powodu niż promocja).

W każdym razie, szacunek ludzi z Radomia dla inicjatywy ZHR!

Seascout