[Czuwaj] Opener

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Śro, 7 Lip 2010, 21:24:23 CEST

Z prostego powodu, festiwal taki jak opener nie jest według mnie dobrym
miejscem do promocji naszej organizacji. Kandydatów do naszej organizacji
raczej nie ma co tam szukać, ze względu na specyfikę imprezy, wiek
uczestników imprezy - gdzie znakomita wiekszość to osoby pełnoletnie /
dorosłe, a jeśli trafi się taki co jest małoletni to napewno jemu i
opiekunowi w głowie nie będzie aby szukać atrakcji na stoisku organizacji
harcerskiej :) zresztą fajnie mogłoby to wyglądać jak opiekun z piwem znanej
marki w rękach oraz małoletnim za rączkę odwiedza stoisko z umundurowanymi
członkami organizacji :)
Fakt można by oczywiście na takiej imprezie poszukiwać potencjalnych
sojuszników, albo potencjalnych sponsorów naszych działań - ale szczerze Wam
powiem że gdybym był tym potencjalnym sojusznikiem to nie udzieliłbym
jakiegokolwiek poparcia organizacji która od alkoholu się odcina, a na
imprezie z alkoholem się promuje - na moje sprzeczność interesów.

Z chęcią przeczytam / dowiem się jak wyglądało wystawienie się / obecność
ZHR na Openerze, jakie działania podjeli, jak się promowali i jak to można
przeliczyć na jakieś konkretne wnioski / liczby.

Pozdrawiam sprzed Telewizora Mundialowego :)

---
phm. Łukasz Pierzchalski HR
Hufiec ZHP Toruń
admin(at)torun.zhp.pl