[Czuwaj] EuroPride

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Nie, 11 Lip 2010, 00:56:35 CEST

A ja nie bardzo rozumiem, po co dokładać pracy miejskim urzędnikom - zgodnie
z prawem mają obowiązek odpowiedzieć na *każdy* list (zwykły lub
elektroniczny), którego nadawcę da się zidentyfikować. Nawet jeśli listy są
pisane według wzoru i stanowią jedynie wyraz czyichś poglądów.

Hanna nie ma zamiaru odwoływać parady, więc nawet jeśli ktoś popiera jej
organizację, apeluję o rozwagę i chwilę zastanowienia, zanim Ratusz zostanie
ponownie zasypany listami.

Pozdrawiam serdecznie,

Helena A. Jędrzejczak