[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 9

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Pią, 16 Lip 2010, 10:55:47 CEST

przed chwilą przeczytałem taki oto tekst.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8144693,Harcerze___Niech_krzyz_stoi_do_czasu_postawienia_pomnika_.html
no i trochę jestem zmieszany, od kilku dni słyszałem bardzo wyważone
wypowiedzi (Jędruli i potem Magdy Suchan) w sprawie tego krzyża
nieszczęsnego a teraz taka wolta.
niech mi ktoś wyjaśni, kompetentny w tym zakresie co to jest ta "Inicjatywa
Polsce i bliźnim" kto to powołał, kto z ramienia naszej organizacji w tym
uczestniczy i jak się to ma do tego krzyża i całej tej awantury. kurcze już
nic z tego nie ogarniam.

ludzie się mnie w pracy dopytują, to dajcie wsparcie ;)

CIEPŁO pozdrawiam Łukasz