Odp: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 9

kowlak@gmail.com kowlak w gmail.com
Pią, 16 Lip 2010, 11:26:00 CEST

No ja osobiście chciałbym bardzo poprosić żeby ta Inicjatywa nie wypowiadała się w moim imieniu. Chętnie też poznam jej członków będących członkami ZHP.

Kowlak

Wysłane z mojego HTC

----- Reply message -----
Od: "lukasz czokajlo" <l.czokajlo w gmail.com>
Data: Pią, Lip 16, 2010 11:55
Temat: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 9
Do: <czuwaj w listy.czuwaj.net>

przed chwilą przeczytałem taki oto tekst.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8144693,Harcerze___Niech_krzyz_stoi_do_czasu_postawienia_pomnika_.html
no i trochę jestem zmieszany, od kilku dni słyszałem bardzo wyważone
wypowiedzi (Jędruli i potem Magdy Suchan) w sprawie tego krzyża
nieszczęsnego a teraz taka wolta.
niech mi ktoś wyjaśni, kompetentny w tym zakresie co to jest ta "Inicjatywa
Polsce i bliźnim" kto to powołał, kto z ramienia naszej organizacji w tym
uczestniczy i jak się to ma do tego krzyża i całej tej awantury. kurcze już
nic z tego nie ogarniam.

ludzie się mnie w pracy dopytują, to dajcie wsparcie ;)

CIEPŁO pozdrawiam Łukasz