[Czuwaj] Re: krzyż

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 16 Lip 2010, 12:41:44 CEST

> ...tym razem nie ten harcerski :]
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8144693,Harcerze___Niech_krzyz_stoi_do_czasu_postawienia_pomnika_.html
>
> JAk to jest , ja ostatnio słyszałem, że harcerze jednak byli za tym
> sensownym rozwiązaniem, czyli przeniesieniem krzyża?
>
> g00rek
>

> ------------------------------

Pierwsze efekty....

"nanabun przed chwilą
Jestem harcerzem - druhny i druhowie, nie róbcie obciachu. Jaki pomnik? To
był nieszczęśliwy wypadek, spowodowany złymi decyzjami lecących. Zginęli,
bo Lesio chciał sobie rozpocząć kampanię wyborczą przy licznej publice.
Czy to jest powód do stawiania pomników? Tablica w miejscu katastrofy w
zupełności wystarczy. A jeśli jakiekolwiek inne pomniki, tablice itp. to
tylko ze zbiórki publicznej - ani grosza z kasy państwa czy samorządów.

corvendallas przed chwilą
Nie no to już szczyt, żeby rydze i harcerzyki decydowali za cały naród co
ma stać i gdzie. Niestety żyjemy w państwie gdzie poszanowanie prawa i
rozdziału państwa od religii (jakiejkolwiek) to fikcja. Wystarczy banda
harcerzy, moherów i kilku tłuków z pisu (celowo małe litery :) żeby
sterroryzować rozsądną większość, która nie ma na tyle determinacji żeby
odpowiedzieć kontr-postulatami.

kroliklesny przed chwilą
Wywalic ten krzyzyk! Tam jest miejsce publiczne i historyczne. Czy ja i
kumple moglibysmy tam przyjsc i ustawic Zielonego Ludzika?! Bo wen
wierzymy? Miejsce krzyza jest w kosciele. Pomnika tez nie trzeba-
wystarczy obecny z Poniatowskim. Harcerze niech sie zajma zyjacymi i
chwila obecna, nie dyskusyjna przeszloscia. I ktos powinien ich oduczyc
megalomanii: jaki swiat? Swiat ma ich w .... I taka jest prawda.

slmako 8 minut temu
wziasc szczeniakow za pyski i pokazac gdezie raki zimuja.
Wystarczy ze pisiory mieszaja. harcerze do lasu na obozy a nie do polityki
!!

jotost 10 minut temu
Ciekawe, kto podpuścił harcerzyków do postawienia b e z p r a w n i e
krzyża w tym miejscu i kto ich teraz skłania by tam pozostał? Krzyż
zamiasta łączyć właśnie dzieli.

rattus-rattus 12 minut temu
Jak się nazywa ta nowa sprawność: "krzyżulec", "krzyżak" czy jeszcze
inaczej???
"Harcerz to dziecko ubrane jak idiota pod przywództwem dorosłego idioty
ubranego jak dziecko" jednak coś w tym jest...

jhbsk 15 minut temu
To nie są normalni harcerze, tylko ZHR

howdyoppl 16 minut temu
Ten krzyż to samowola i trzeba go niezwłocznie usunąć razem z całym tym
jarmarkiem cmentarnym a nie dyskutować z harcerzykami i klerem. Jak długo
przestraszona Kancelaria Prezydenta będzie tolerować manifestacje
nienawiści przed krzyżem? Czy to jest nieruchomość Skarbu Państwa czy
ranczo Kaczyńskich i ich fanatycznych zwolenników?

No cóż...

sikor