RE: [Czuwaj] Krzyż

Jędrula jkuny w interia.pl
Pią, 16 Lip 2010, 14:38:33 CEST

Z tego co ja słyszałem krzyż został postawiony, bo była potrzeba przeprowadzenia mszy świętej dla stojących w kolejce osób.
Niektórzy mówią, że został przyniesiony z jakiejś parafii na chwilę i został...

Co do inicjatywy. To jest dziwny twór, ale powstał w środowisku ZHR i Zawiszy.
W miesiąc po tragedii poszli zapalić znicze pod krzyżem na znak pamięci. Wtedy Piotr Trąbiński (ZHR) zaprosili Magdę Suchan do tej inicjatywy. Ona pojawiła się pod pałacem i media pokazały wszystkie organizacje, ich wspólną inicjatywę.

Jednak była tam nie jako przedstawiciel GK ZHP. I jaki jest udział ZHP w tej Inicjatywie, nie wiem. Wydaje mi się, że iluzoryczny.
Prym tam wiedzie ZHR. Co widać po przekazach medialnych. Ale może się mylę.

Obecnie z ramienia ZHP krzyżem pałacowym zajmuje się Naczelny Kapelan ZHP, czyli ks. Ronald Kasowski. On się z spotyka z odpowiednimi gremiami.

Do mnie dzwonią cały czas z Faktów i TVN24, oraz wyborczej, ale kieruje ich ostatnio na GK ZHP.
Sprawa przybrała polityczny charakter, warty z różańcami pod pałacem. A ja nie chciałbym się w to mieszać.

Także, jeśli będziemy mieli go przenosić, to będzie jakaś masakra. Choć miło czytać, że o dalszym losie krzyża zadecydują harcerze z kurią i kancelarią prezydenta....

Jędrzej

Kazdego dnia inny laptop do wygrania!
Sprawdz >> http://linkint.pl/f2795