RE: [Czuwaj] Krzyż

Jędrula jkuny w interia.pl
Pią, 16 Lip 2010, 15:53:16 CEST

Errata.
ZHP już nie jest w inicjatywie.
A dokładnie Inicjatywę tworzyli ludzie, a nie organizację.
Nasi ludzie właśnie z niej wyszli. FSE Zawisza podobno także.

Teraz trwa spotkanie władz wszystkich organizacji w Pałacu Prezydenckim.
Po 18.00 ma być oficjalne oświadczenie ZHP w tej sprawie.

Jędrzej

> Z tego co ja słyszałem krzyż został postawiony, bo była potrzeba
> przeprowadzenia mszy świętej dla stojących w kolejce osób.
> Niektórzy mówią, że został przyniesiony z jakiejś parafii na chwilę i
> został...
>
> Co do inicjatywy. To jest dziwny twór, ale powstał w środowisku ZHR i
> Zawiszy.
> W miesiąc po tragedii poszli zapalić znicze pod krzyżem na znak pamięci.
> Wtedy Piotr Trąbiński (ZHR) zaprosili Magdę Suchan do tej inicjatywy.
> Ona pojawiła się pod pałacem i media pokazały wszystkie organizacje, ich
> [...]

Duzi chlopcy lubia wampiry i krew.
http://linkint.pl/f2718