[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 13

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Sob, 17 Lip 2010, 23:26:17 CEST

ech bo mi sie na urlop wyjechalo i juz taka zabawa przednia mnie omija.
sluchaj Rafal, sobie tak przeczytalem na spokojnie jeszcze raz to co
napisalem, jak dla mnie to wychodzi ze tylko potwierdziles moje
spostrzezenia.
Ja wiem ze ty od zawsze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem - nie
nowina, nie pierwzy raz ci sie zdarza tez to ze obrazasz wspolrozmowcow i
starasz sie ich patronizowac - no coz paskudny charakter - nie poradzimy.
prosze cie tylko bys zamiast wyglaszac swoje patetyczne mowy i polajanki - w
tym w moim kierunku, skoncentrowal swoje sily na przeknaniu swoich
przyjaciol z ZHR i Zawiszy zeby swinki nam nie podkladali.
pozdrawiam Lukasz
ps. bawie sie ta cala sprawa coraz lepiej, czekam na wiecej