[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 17

Michał Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 20 Lip 2010, 07:30:45 CEST

A ja bym jednak radził zapytać językoznawcy, a nie wyszukiwać na ślepo w internecie. Jakieś dwa lata albo nawet trzy temu mówiono o tym, pamietam jak Prof Bralczyk się wypowiadał. Niestety bycie oslem to nieakceptowanie tego, ze język się zmienia... Jesteś trochę jak sedziwi członkowie Rady Języka Francuskiego przez których to miedzy innymi z francuskim jest jak jest - pisany sobie, a mowiony zupełnie odpłynął... :]

Tak bardzo rażąca forma poszłem będzie pewnie niedługo jak rażąca moją Babcie odmiana wyrazu radio.

 Goo

Wysłane z iPhone'a