[Czuwaj] Dojazd do Łodzi

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 30 Lip 2010, 13:07:05 CEST

Witam po długiej przerwie w pisaniu na listę ;)

Ja z zapytaniem o dojazd do Łodzi i poruszanie się po Łodzi. Ostatni raz
byem tam z 5-6 lat temu i już dokładnie nie pamiętam co i jak. Przede
wszystkim jak się nazywa Dworzec Główny w Łodzi? Czy jest to Łódź Fabryczna?

Kolejne pytanie. Muszę się dostać na ul. Główna 5, 95-070 Antoniew k. Łodzi.
Czy ktoś z Was mógłby mnie wspomóc informacją jakim autobusem (względnie
tramwajem) powinienem jechać i na którym przystanku wysiąść?

Jaka jest cena biletu normalnego na komunikację miejską w Łodzi? Odpowiedzi
proszę kierować na priv.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Pozdrawiam serdecznie,
Viking-Szczecin